یک روان‌شناس گفت: دوران سربازی یک برهه حساس در زندگی افراد است که باتوجه‌به شرایط موجود رفتارهای متفاوتی را در بردارد که برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنترل این رفتارها مؤثر است.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۰۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حسین هادی طرقی در کارگاه آگاه‌سازی آسیب‌های عمدی و جسمانی ویژه نیروی های وظیفه که در محل حسینیه ویژه شهدا لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر برگزار شد، اظهار کرد: نگرانی‌ها و مشکلات دوران وظیفه عمومی همانند یک سیلاب خروشان در حال گذر است؛ صبوری و فاصله از مشکلات برای مواجهه با آن به حل بخشی از نگرانی‌ها کمک می‌کند به‌شرط اینکه آموزش‌های لازم داده شده باشد.

 وی با اشاره به مهم‌ترین راهکارهای کنترل خشم افزود: آگاهی از هدف خدمت، سیلاب مشکلات و نگرانی‌ها و مهارت‌های زندگی از مهم‌ترین راهکارها در این دوران برای مهارکردن خشم است.

 طرقی بیان کرد: هر سرباز باید آگاهانه جوابش را برای چرایی خدمت بداند و تمرین مستقل‌بودن یکی از جواب‌های درست به این پرسش است.

 وی مهارت تصمیم‌گیری، مهارت مذاکره، مدیریت استرس و مدیریت خشم را بسیار مهم دانست و توضیح داد: می‌توانیم با فراگرفتن مهارت‌های زندگی به بهبود و کنترل خشم به‌ویژه در این دوران کمک کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها